21 Şubat 2014 Cuma

3D STİCKER İLE ÇEKMECE SÜSLEMECE


Bu aralar maalesef dikemiyorum.
Hem zaman bulamama hem elimde uygun kumaş olmaması ve en önemlisi mutfak takımı için sipariş ettiğim kumaşlarımı beklememden kaynaklanıyor.
Bu arada yine ufak tefek işlerle uğraşıyorum anlayacağınız.
Yine bir süsleme püsleme işi :)


Bugün bu 3D Sticker denilen şeyleri gördüm hoşuma gitti.
Mutfağımda dolaplarım yetersiz olduğu için (kiracı ve bu sene inşallah tayinci olmamızdan sebep) geçici olarak kullanmak zorunda kaldığım bekarlık yıllarından kalan bu plastik çekmeceler ıvırı zıvırı topluyor.
Mutfakta biraz daha şirin durması için bu stickerları buraya yapıştırdım gitti :)
En azından gözüme daha hoş göründü.


2 yorum:

  1. Elinize sağlık stickerlar görüntüyü çok değiştirmiş çok güzel olmuş..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
  2. bu çekmecelerden bendede var iyi fikir ama fiyonku sevmedim...

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...