28 Şubat 2014 Cuma

BİR ÇERÇEVE İKİ SEPET


Önceki yazımda yayınladığım mutfağım için diktiğim takımdan kalan parça kumaşları değerlendirmeliydim.
Sonunda karar verip kartondan çerçeve yapıp kumaşla kapladım.


İşte sonuç miniğimin fotoğrafını da yerleştiriverdim.
Mutfağımın en güzel yerinde o da yerini alacak.


Diğer kalan kumaşı da ne mi yaptım?
İşte tam aşağıda kendileri :)
Biz kadınların patates soğan sepeti bile süslü fiyonklu olmalı öyle değil mi ? 
:-)


Bunları yapmak için bir dikiş makineniz olmasına bile gerek yok bence.
El dikişiyle de rahatlıkla yapılabilir.
Yeter ki süslemeye niyetimiz olsun :)


Daha önce de söyledim küçük renkli dokunuşlar her zaman iyidir.
Daha iyi hissedeceksiniz ben mutlaka deneyin derim...

3 yorum:

  1. Ayrı ayrı çook beğendim.mutfağınız şirineyle daha hoş olmuştur eminim.Allah gülerek kullandırsın :)

    YanıtlaSil
  2. Mutfakta böyle bir guzellikle yemek yapmak gibisi var mı??İnsanın enerjisi çoğalır ayol..Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık..))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...