16 Mart 2014 Pazar

ANNE KIZ KOMBİN : ÇİZGİLİ VE NEON SARI


Dikiş dikmeyi seviyorum hele sonuç hayal ettiğim gibi olursa daha çok seviyorum.
Ama maalesef hafta içi okuldan ve diğer işlerden haftasonları da mutlaka bir şeyler çıkıyor rahat rahat dikemiyorum.
Kızımın uyanıkken de dikemediğimi düşünürsek hep bir iki saate sığdırıp acele yapıyorum.
Bu yüzden çok hata yapabiliyorum.
Özellikle bluzlarda yaka kısımlarında hala çok acemiyim bir de penye olunca çok zorlandım dikerken.


Neyse uzattım yine sonuç böyle.

Ustaca dikiş diken blogger arkadaşlarımın
mazur görmelerini dileyerek yayınlıyorum :)


Tabii ki dikmek kadar fotoğraflamak da çok zor küçük hanımla gerçekten.
Bugün ayrı bir şımarıktı cadı kafasına göre poz verdi :)


9 yorum:

  1. Ayyy çok sevimli maşallah sarı pek yakışmış :))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı çıkmış maşallah yan pozu harika sarı da çok yakışmıi şekere : ) eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. anne kız çok güzel olmuşsunuz.güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiz tuğçe :)

    YanıtlaSil
  5. yıllardır dikiyorum bende hala yaka kısımlarında uğraşıyorum :) çok şirin olmuşsunuz ama harika görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiz bahar hanım sizin gibi usta dikişçilerden bunları duymak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. ay ben onun göbişini yerim maşallah çok tatlı kızınız var.Kombinler de şahane olmuş .

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...