27 Mart 2014 Perşembe

ÇİÇEKLİ PİJAMA TAKIMI


Yine Baykumaş'tan gelen kumaşlardan biriydi bu çiçekli penye kumaş.
Kumaş çok fazla olmadığı için kızıma böyle bir pijama takımı çıkar diye düşündüm.
Nitekim de öyle oldu.
Kızım öğle uykusundayken dikiverdim yine.


Yine kalıp olarak kendi taytını ve bir badisini kullandım.



Bugün de dikiş dikebilmemin mutluluğunu yaşıyorum.
Aslında dikmek kadar fotoğraflarken de zorlanıyorum.
Çünkü küçük hanım canı istediğinde poz veriyor. 
Bir saat peşinde koşturdu beni cadı ancak bu kadarını yakalayabildim :)




4 yorum:

  1. çok tatlı olmuş maaşallah:)eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çiçek bahçesi maşallah güle güle giysin küçük hanım.

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık yeni keşfettim sizi takibe alıyorum. çok tatlı şirin olmuş güle güle giysin yüzünde gülücükler açsın kızınızın :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...