14 Mart 2014 Cuma

ÇİZGİLİ ETEK VE PANTOLON


Yeni aldığım kumaşlarımdan çizgili kumaşımla eteğimi dikebildim sonunda.
Model olarak kolay fakat kumaş oldukça esnek bir penye  ve ayrıca çizgili olduğu için dikerken biraz zorlandım.
Herhangi bir kalıp kullanmadım.
Öncelikle kalça ölçünüzü alıp 2 cm kadar da dikiş payını ekleyerek bu uzunlukta kumaşı kesip, kumaşı ikiye katlayıp yan dikişini yapıyoruz. 25 cm kadar yırtmaç bıraktım.
Etek ucunu içe katlayıp makineyle geçtim.
Bel kısmı da lastikli oldu.


Artan kumaştan da kızıma rahat bir pantolon çıktı.
Onu da bir pantolonundan kalıp çıkarak diktim ve yine beli lastikli.



Üzerine neon sarı kumaştan bluz düşündüğümü söylemiştim.
Onları da en kısa zamanda bitirmeye çalışıp, hepsini üzerimizde size sunmayı planlıyorum.

Hadi bakalım hepimize kolay gelsin :)

2 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok spor olmuş anne kız takım takım giyinin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim evet öyle olacak inşallah :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...