20 Mart 2014 Perşembe

KARIŞIK RENKLİ PEPLUM BLUZ


Baykumaş'tan hediye olarak gelen kumaşlardan biriydi.
Keten gibi bir kumaş tam yazlık dikimi de o kadar kolaydı ki penye kumaşın eziyetinden sonra çok iyi geldi bana.
Renklerini de çok sevdim gerçekten.



Peplum tarzı bir bluz için de ideal bir kumaş oldu sanırım duruşu açısından.
İlk kez peplum diktim kalıp olarak bir elbisemin üst kısmını kullandım.
 Etek kısmını kendim çizip kestim ( Biraz benim uydurmam oldu :)


Siyah pantolon ve aşık olunası renk mürdüm rengi ayakkabılarımla uygun olacağını düşündüm.
Bugünlük böyle kafamdaki diğer dikiş planlarımı gerçekleştirdiğimde yine buluşalım :)

6 yorum:

  1. Guzel olmus elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Çok şık görünüyor. Ben kendime bir türlü yakıştıramıyorum bu peplumları yani daha caseret edemedim kendime :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk oldu epey düşünüdüm olur mu diye ama fena durmadı :))
      Size de yakışır denemeye değer en azından :)

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...