4 Mart 2014 Salı

KEMERLİ KOLAY PELERİN YAPIMI


Merhaba,
Yine hem yapımı kolay hem de bahar havalarına uygun hemen üzerinize geçirip çıkabileceğimiz bir pelerin diktim.
Aslında içinde çok da fazla dikiş gerektiren bir yer yok.
İşte zebra desenli kumaştan diktiğim kemerle de kullanabileceğiniz pelerin.


Aynı kumaştan kızım için de minik bir manto dikmiştim hatırlarsanız. buradaydı


Yapımı çok kolay dedim hemen anlatayım.
Öncelikle dikdörtgen şeklinde kestim kumaşı ve ortadan ikiye katladım.
Kat yerinden aşağıda gördüğünüz gibi yaka kısmını açtım.



 Alt kısmını oval şekilde kestim.
Kemerin geçeceği yerden, bel kısmından kesikler açtım.


Kol kısmını da bu şekilde kesip omuzdan birleştirdim.
Yaptığım tek dikiş bu yani :)


İşte bu kadar oldu bitti :)
SEVGİLER...

3 yorum:

  1. Çok basit ama bir o kadarda şık olmuş. Hele kumaşa bayıldım. Güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...