3 Nisan 2014 Perşembe

23 NİSAN HAZIRLIKLARI :)


Büyük güne az kaldı
Hem öğrencilerimin hem de benim heyecanla beklediğimiz ve ayrıca severek hazırlandığımız çok eğlenceli , coşkulu geçen günler 23 Nisanlar...
Yine haftalar öncesinden başladık hazırlıklara.
Şarkımızı seçtik , dans çalışmalarımızı bitirdik sayılır artık netleşti kareografimiz.
Şarkımız : Ajda Pekkan - Yakar Geçerim
Öğrencilerimi en çok heyecanlandıran tarafı da giyecekleri kıyafetler oluyor.
Birkaç dükkan gezdim ve bu eteği beğendik.


Yeterli sayıda yoktu dükkanda ama geleceğini söylediler.
Bakalım üzerine de uygun bir şeyler ayarlamaya çalışacağım.
Kıyafetlerimizin tamanını ve dansımızın fragmanını da yakın zamanda yayınlayabilirim :)


4 yorum:

  1. Çok sevimli olacaklar bence hadi bakalım hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. ben diktim demeyi çok isterdim ama hazır bu :)

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...