1 Nisan 2014 Salı

30 DAKİKADA PRATİK ETEK


Biliyorsunuz ki dikiş işlerine yeni başlamış acemi bir dikişçiyim.
O yüzden karışık ve ayrıntılı kalıplarla çalışamıyorum.
Hem o kadar vaktim olmuyor hem de o kadar sabırlı değilim sanırım.
Birkaç denememde sonuç hüsran olunca daha basit şeyler dikmek daha hoş oluyor benim için.
Bu etek de onlardan biri hem kolay hem de çok rahat.
Aynı modelden daha önce de dikmiştim. Buradaydı

 
Gelelim nasıl yaptığıma 
Öncelikle kalça ölçümüzü alıp kumaşın enini bu ölçünün iki katı olarak alıyoruz 2 cm dikiş payı da ekleyerek tabii ki.
Aşağıdaki gibi tersten ikiye katlayıp yan tarafından yine yırtmaç bırakarak diktim.
Daha sonra etek ucunu kıvırıp zigzag dikişle geçtim.

Bel kısmına da kalın siyah lastik diktim hem daha hoş durdu hem de eteğin boyu uzadı birazcık.


 Sonuç budur :)
 30 dakika da dikilen ,bana hiç zorluk çıkarmayan ve giyilmek için havaların birazcık daha ısınmasını bekleyecek olan canım eteğim :) 

6 yorum:

  1. Çok basit ve kullanışlı bir model olmuş ayrıca kumaşa bayıldım ellerine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok teşekkür ederim benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Acemi blog sahibi ve dikişi hobi edinen biri olarak sıkı takipteyim sizi

    YanıtlaSil
  4. merhaba çok cici bir blog:)100 takipcinim canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim ben de merak ediyordum 100. kişi kim olur diye hoşgeldiniz benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...