15 Nisan 2014 Salı

DANTEL ETEK


Baykumaştan aldığım dantel kumaş uzun zamandır dikilmeyi bekliyordu.
Sonunda zamanı ve sırası geldi.
Daha önce yani daha da acemiyken diktiğim eteğimi sarıverdi ve böyle dantel bir etek çıktı ortaya.
Hem benim acemiliğimin sonucu hem de kumaş açısından talihsizlik yaşadığım için bir kenarda bekliyordu.
Kumaşta şöyle bir sıkıntı oldu. Eteği dikmeye başladığımda kumaşın boyasının elime çıktığını gördüm.
Belki işe yarar diye yıkayıp tekrar dikmeye çalıştım, boyası artık eskisi gibi çıkmıyordu ama kumaşın eski canlı siyah rengi de kalmadı.
Neyse dikilip bittiğinden beri bekliyordu.



Bugün dantelle etek dikmeye karar vermişken bu etek geldi aklıma.
Bu dantelle kamufle edersem hem eteği kurtarmış olacaktım hem danteli değerlendirip şık bir etek çıkaracaktım ortaya.
Danteli eteğe sararak arkadan dikişini yapıp fermuar kısmını açık bırakacak şekilde bel kısmından içe doğru kıvırıp dikiş geçtim

4 yorum:

  1. İki işi birden halletmişsin. Çokda güzel olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu çok teşekkürler :)

      Sil
  2. danteli cok seviyorum. ellerine saqlik. guzelll

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...