7 Nisan 2014 Pazartesi

EN GÜZEL MEVSİMDİR İLKBAHAR


Benim için en güzel mevsim ilkbahar tabii ki.
Ne çok soğuk kış günleri ne de yaz sıcağı isterim.
Bana her yer yemyeşil olsun, ara ara hafif tatlı bir serinlik ve çoğunlukla da yakmayacak kadar güneş yeter.
Yani bu havalar tam bana göre sanırım.


 Bugün, geçen gün diktiğim eteği giydiğim ve tam istediğim gibi tatlı bir rüzgar ve yeşillikler de varken bir iki fotoğraf çektirdim Nezo'ya (öğrencim olur kendileri)
Zira bu yeşilliklerden yaklaşık bir ay sonra eser kalmayacak havalar birden ısınacağı için.
Telefonla çekildiği için çok net olmasa da bayılarak giydiğim eteğimi de üzerimde göstermek istedim


Öğretmen arkadaşlarım da beğenince çok mutlu oldum.
Çizgili kumaştan diktiğim bu eteği de yakın zamanda giymeyi planlıyorum.
Güzel bir hafta olsun inşallah hoşçakalın :)



5 yorum:

  1. Manzara süper ve etek harika. Biz seviyoruz bu mevsimi oğlumun alerjisi var ve çok hasta oluyor. Siz yinede tadını çıkarın bu havaların bizim yerimize de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun çocuklar söz konusu olunca iki kere düşünüyor insan her şey için

      Sil
  2. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de hemen ziyaret ediyorum
      Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. kıskandım sanki oh kafanıza göre göre dikip dikip giymeler etek güzel ...

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...