27 Nisan 2014 Pazar

PEMBE BLUZ


Günler sonra tekrar makinemin başına oturabildim.
Elimdeki bu tatlı pembe kumaşla bir bluz dikmeye başladım.
Kolları gömleklerde olduğu gibi katlamalı olacak.


Yine elimde olan rahat bir bluz kalıbını kullandım.
Ben ne zaman buraya bir dergi ve kalıp numarası yazabileceğim gerçekten bilmiyorum.
Birkaç denemem hüsranla sonuçlandığından beri kalıpla çalışamayanlardanım.
Zaten böyle salaş ve basit bluzlarda gerek görmüyorum.
Ama tabii ki milim milim ölçüp itinayla kalıbı birebir uygulamayı başaranlara da imrenmiyor değilim :)
Neyse benim pembiş bluza dönelim.


Koldaki katlamalı kısmı çıt çıtla tutturduğum parçayla yaptım.


Bu da henüz yaka ve bel kısmı tamamlanmamış hali inşallah yarına bitecek ben de en kısa zamanda giyip bitmiş halini fotoğraflayabileceğim.


O zaman iyi geceler :)


2 yorum:

  1. Kolay gelsin rengi cok tatli gercekten

    YanıtlaSil
  2. Ah ah o sorun bende de var çoğu dikişime kalıpla başlarım kalıpsız bitiririm:) Sanki pratik çalışmak daha kolay..Bluzun kol detayı çok hoş olacak belli,rengi de öyle

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...