12 Nisan 2014 Cumartesi

KALIN ASKILI LEOPAR BLUZ

Her leopar desenini beğenmiyorum aslında ama bu kumaşı hem desen olarak hem de kumaş olarak çok beğendim. Çalışması o kadar kolay ve zevkliydi ki.
Hatırlarsanız aynı kumaştan. bu eteği dikmiştim.
Geriye çok az kumaş kaldığı için kızıma küçük bir bluz çıktı. Diğer kalan kısmıyla da kendime straplez bir badi düşünüyorum.



Bluz için  kalıp olarak kızımın başka bir bluzunu kullandım.
Gördüğünüz gibi bluzu ortadan ikiye katlayıp kumaşın üzerine koyup kestim.
Arka ve önü aynı şekilde kestim sadece ön kısımda yaka açıklığını da kestim.





Omuz dikişlerini yapmadan önce kol ve yaka kısımlarını diktim böyle daha kolay oldu.
Yaka ve kol kısımlarını içe doğru kıvırıp diktim.
Daha sonra omuz ve yan dikişlerini yaptım.



İşte bu kadar çok kolay oldu dediğim gibi yine yarım saatimi bile almadı 


7 yorum:

  1. Kumaş süper kızınızın üzerinde de görsek. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda havalar biraz daha isinsin :)

    YanıtlaSil
  3. kumash cok guzel. pembe etekle daha da guzel olacak/ ellerine saqlik

    YanıtlaSil
  4. Pratik kesimi bende çok seviyorum daha kolay oluyor sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle son zamanlarda hep böyle dikiyorum :)

      Sil
  5. kumaş çok şık leopara bayılıyorum

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...