20 Nisan 2014 Pazar

RAFYADAN PONPON YAPIMI




23 Nisana az bir zaman kaldı.
Öğrencilerimle birlikte heyecanla gün sayıyoruz.
Bütün hazırlıklarımız bitti sayılır. Dansımız hazır, kıyafetlerimiz hazır sadece ponponlarımız kaldı. Onları da bugün tamamlıyorum.





Yaparken de fotoğrafladım, sizinle paylaşmak istedim.
Ben farklı renklerde rafya kullandım.Tek renk de yapılabilir.
Daha yoğun da yapılabilir.
 Ben biraz küçük yaptım öğrencilerim de küçük olduğu için.

Gördüğünüz gibi rafyaları sehpamın iki ayağına sararak yaptım.
Daha ucundan yine küçük bir rafya parçasıyla bağladım.
Diğer uçlarını da kestim.
İşte ponponumuz hazır.


Bu aralar yine dikemiyorum maalesef yoğunluktan.
Ama bu güzel günü atlattıktan sonra hızla devam edeceğim tabii ki.
23 Nisan coşkumuzu fotoğraflarımız ve videolarımız ile aktarmaya çalışacağım merak etmeyim :)

3 yorum:

  1. güzel olmuş :) ben de aynı durumdayım dikmek istiyorum dikeemiyorum :) zamanım yok hiç

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. ben de yapmıştım 2 sene önce. 1 rafyadan 1 ponpon çıkmıştı. bayağı kabarık olmuştu yani.. hala okulda saklarız :):) ben de bir gösteri hazırladım çocuklarla.. 23 nisan da paylaşacağım. beklerim izlemeye:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha kabarık yapmıstım ilk 23 nisanimizda 3 sene kadar kullandik sonra dağıldı lar tabii dediğim gibi öğrencilerim küçük bir de dansımızın önüne geçsin istemiyorum. Renk katsın diye yapıyorum. Tabii ki izlerim merak ederim ;)

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...