25 Mayıs 2014 Pazar

BEN DE MİM'LENDİM :)


Dün Dikişe dair blogu sahibesi arkadaşımın beni mimlediğini görünce çok mutlu oldum :)
İlk kez mimlendim, çok güzel bir şey hem tanışıyoruz hem de bloglarımızı tanıtabiliyoruz.

Sorularına samimiyetle cevap verdim.
Buyurun görelim :)

1) Telefonun nerede?
   Şu anda göremediğim bir yerde

2) Partnerin?
hayatım

3) Saçlarin?
bakım istiyor

4) Annen?
cennetteki meleğim, en çok özlediğim

5) Baban?
her zaman destek beklediğim

6) En sevdiğin eşya?
dikiş makinem

7) En son gördüğün rüya?
çok görürüm ama genelde net hatırlamam

8) Hayalindeki araba?
Hyundai ix35

9) içinde bulunduğun oda?
oturma odası

10) Korkun?
sevdiklerimi kaybetmek

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
tüm sevdiklerimle eksiksiz bir şekilde huzurlu sağlıklı bir insan

12) Sen ne değilsin?
bencil değilim
13) En son yaptigin sey?
kızıma kahvaltı yaptırmak

14) Uzerinde ne var?
pijama

15) Senin hayatin?
yolunda çok şükür

16)Moralin?
iyi

17) Su an ne dusunuyorsun?
temizlik yapmam gerektiğini

18) Senin bilgisayarın?
en çok kullanılan
19) Bira?
hiç işim olmaz

20) Aşk?
eşim ve kızım

Eveeeet işte böyle ben de sevdiğim, beğenerek takip ettiğim beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan blogları mimliyorum :)



4 yorum:

  1. ayyy çook mutlu oldum... ilk defa mimlendim ben de... teşekkür ediyorum canım:)

    YanıtlaSil
  2. Cevapladıgn icin tesekkürler canım keyifle okudum;)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...