26 Mayıs 2014 Pazartesi

ÇANTA KAPLAMA-YENİLEME 2


 
Geçen gün yayınladığım kloş eteği bitirmeden artan kumaşından yıpranmış portföy çantamı kapladım.
Bu ikinci çanta kaplama çalışmam oldu. Birincisi buradaydı
Sanırım eşyalarından çabuk sıkılan biriyim. Bu yenilikler bana iyi geliyor :)


Çantanın ilk hali buydu.
Dikdörtgen bir parça kesip çantayı kumaşın üzerine yerleştirerek uz kısımları içte kalacak şekilde slikonla yapıştırdım.
Sadece yan kısımları elimle diktim.




Vee işte sonuç.
Hem günlük hem özel bir günde alınabilecek bir çanta oldu bence.
İlk fotoğrafta gördüğünüz gibi daha önce diktiğim dantel etekle çok yakıştırdım.
Siz de etrafınıza bir bakın bence yenilenmeye ihtiyacı olan bir çanta var mı :)




3 yorum:

  1. leopar desen favorimdir,çantanıza çok güzel eşlik etmiş :)
    ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Nedense ben sade şeylee alamiyorum diye eskiyince süsleyemiyorum. Misal ayakkabı süslemeye bayiliyorum ama benim hiç sade ayakkabim yok:))). Ellerine saglik güzel çalişma

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...