22 Mayıs 2014 Perşembe

DÜĞÜNDEN KARELER :)

Ne kadar uzun zaman olmuş bloga yazmayalı.
Ama malum kardeşimin düğünü vardı.
Yaklaşık 10 günümüz sürekli koşuşturma ve yolculukla geçti.
Sonunda hayırlısıyla atlattık düğünümüzü.
Ara sıra sadece ne var ne yok diye bakabildim  bloga
Bugünden itibaren düğünden bir kaç kare yayınlayarak eski tempomuza dönelim diyorum.


Bu düğünün ikinci günü giydiğim elbisem rengini çok severek almıştım.
Alışveriş sırasında tesadüfen aynı renk bu mini eteği görünce onu da kızıma aldım.



Siyah- fuşya kombin yaptık kendimize.
Ayrıca küçük hanımın kuaför koltuğuna oturup sessiz sessiz saçına maşa yaptırıp toplattığını da söylemeden geçemeyeceğim.
Her geçen gün beni şaşırtıyor. Nasıl bu kadar çabuk büyüyorlar.


Bu da ilk gün giydiğimiz kıyafetlerimiz.




7 yorum:

  1. her uki kiyafetin de cok yakismis:) Allah mutlu etsin kardesiniZi bi omur

    YanıtlaSil
  2. kıyafetler çok hoş gerçekten. yeni evli çifte de iki cihan saadeti ve mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. anne kız kıyafetinize bayıldım:D çok yakışmış canım, kardeşinize mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Kardeşinize mutluluklar Rabbim sizin mutlulugunuzu da daim etsin insallah

    YanıtlaSil
  5. İkisi de çok güzel ama pembeye bayıldım. Ayrıca küçük hanım da çok cici olmuş :)))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim güzel dilekleriniz icin :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...