4 Mayıs 2014 Pazar

GÖRÜMCE ABİYESİ :)


Yaklaşık iki hafta sonra benim canım biricik kardeşim evleniyor.
Tabii ki ben de resmen görümce oluyorum :)
Ne giysem, saçımı nasıl yapsam, hangi ayakkabıyı giysem telaşı da başladı.
Büyük bir riske girerek internetten alacağım elbisemin bir tanesini.
Çünkü ne yaşadığım yerde beğenebileceğim bir elbise ne de başka bir yerden alabilecek kadar zamanım var.


İnternette modellere bakarken bu elbiseye aşık oldum resmen.


İki farklı şehirde olacağı için düğünlerimiz birinci elbisem bu.
Aylar sonra çok özlediğim canım memleketim Eskişehir'de olacağım için de ayrıca mutluyum :)


Bu elbise de diğer gün giyeceğim elbisem.
Bunu da çok sevdim çok içime sindi gerçekten.
Kimlik mağazasında buldum,  çok da uygundu fiyatı  :)



Hazırlıklar devam ediyor sıra ayakkabı ve saç modellerinde hadi bakalım :)


4 yorum:

  1. İlkini cok begendim.ikincisi kisa mi sank rahat edebilecek misin :)

    YanıtlaSil
  2. Diz üstü çok da kısa durmadı denediğimde aslinda ben de uzun bir insan değilim zaten :)

    YanıtlaSil
  3. İkiside çok şık ama pembeye bayıldım. Ben kaynımın düğününde böyle panik olmuştum. İstersen benim sayfamdan bir bak belki fikir olur saç falan. Bloğun arama yerine bir düğün bir hastalık bir ceket yazarsan çıkar. Herşey gönlünce olsun :))))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim iyi olur hbkıyorum hemen :))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...