23 Mayıs 2014 Cuma

OTANTİK DESENLİ ELBİSEDEN MAKSİ ETEĞE DÖNÜŞÜM


Merhabalar,
Yine bir kaç kez giyilip dolabın en arka sıralarında bekleyen bu elbiseme el atıp giyebileceğim bir eteğe dönüştürdüm.
Desenini çok sevmeme rağmen boy olarak istediğim uzunlukta olmadığı için giymek istemiyordum.



Aslında çok basit bir çalışma oldu.
Zaten göğüs altında oldukça esnek büzgüleri vardı.
Tam göğüs altından kesip kalın siyah lastiği bel kısmına diktim.
İşte bu kadar. Etek boyu böylece aşağıya indiği için maksi kloş bir eteğe dönüştü



4 yorum:

  1. Dönüşümleri çok severim. Giyilmeyenleri giyilebilir hale getirmek çok güzel ve zevkli oluyor. Sonuç harika ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de seviyorum elime geçtikçe değerlendirmeye çalışıyorum :)

      Sil
  2. böylede güzel olmuş hiç giyilmemesinden iyidir :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...