1 Haziran 2014 Pazar

DİKİLENLER VE DİKİLMESİ PLANLANANLAR

Bu aralar burası o kadar sıcakki bırakın dikiş dikmeyi yemek yiyecek, kolumuzu kaldıracak enerji bırakmıyor.
Canım hiç bir şey yapmak istemedi açıkçası.
Günler önce başladığım aslında çok da basit olan kloş eteği bitirebildim.
Burada nasıl dikemeye çalıştığımı anlatmıştım.
Ama bie değişiklik yapmazsam olmazdı aslında biraz mecburi oldu.
Etek boyunu uzatmak için bel kısmını biraz daha uzun yaptım.


Bir de dikmeyi planladığım bir elbise var.



Model olarak çok beğendim.( Burda 2014 Mayıs sayısı model 114 )
Biraz teferruatlı, çok parçalı ama bu kez azimliyim daha titiz çalışıp birebir dikmeyi istiyorum.
Bakalım becerebilecek miyim ve ne zaman bitirebileceğim???
Bana şans dileyin :)

3 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...