7 Haziran 2014 Cumartesi

HARDAL ELBİSE


Burda dergisinden beğendiğim ( Mayıs 2014 model 114) modeli dikmek istediğimden bahsetmiştim.
Amatörce de olsa dikebildim sonunda.
Yalnız model için mini diye bahsetmiş dergide ben eteiğin boyundan kesip kestiğim kadar da pat eklediğim halde ancak diz üstü oldu.
Dikmeden önce de çok kısa olursa ek yaparım diyordum ama nerdeee.
2 m'lik kızlara giydiriyorlar elbiseleri bizi de yanıltıyorlar ama :)
"Burda Minyon" sayısı istiyorum bizim gibi 1.55 - 1,60 lıklar için :)



Fotoğrafları yine zamanlayıcı ile çektiğim için biraz bulanık olmuş  ayarlayamadım sanırım.
Neyse yine de az çok nasıl olduğu anlaşılıyor.



Bu çantayı da eski bir çantamı kaplayarak yapmıştım.
Ayrıntıları için buraya bakabilirsiniz.



16 yorum:

  1. Çantaya da , elbiseye de bayıldım ,ellerinize sağlık , sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Güzel olmuş, güle güle giy. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Fotoğraflar da iyi bence, zamanlayıcıyla en iyi bu kadar çekilirdi. Boyu da çok iyi olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım beğenmenize sevindim :)

      Sil
  4. Çok şık renkde ayrı güzel. Ayrıca çantayla çok güzel uyum sağlamış :)))

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim Aycan :)

    YanıtlaSil
  6. Renk çok güzel , elbiseyi de çok güzel dikmişsin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok guzel ve cok basarili bu renkde cok guzel gitmis modele guzel gunlrrde giyin

    YanıtlaSil
  8. Renk de model de çok güzel olmuş ve size çok yakışmış. Üstelik etek boyunu uzatmak için yaptığınız ilave de hiç rahatsız etmiyor. Güle güle iyi günlerde giymenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Bu arada sormayı unutmuşum elbisenin kumaşı keren mi?

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...