17 Haziran 2014 Salı

ŞEKER GİBİ MİNİ CİCİLER :)


Uzun zamandır ihmal ediyorum blogumu farkındayım.
Ama dikmek için zaman ve enerji bulamamıştım yine kendimde.
Bu aralar da tayin işimiz var. Artık 6 senenin sonunda kurtulmayı umuyoruz buradan.
Bakalım bu hafta tercih yapacağız. İşimiz şansa kaldı yine ama hayırlısı olsun diyelim.
Gelelim bugünkü paylaşıma.
Yine kızım için basit ama şeker gibi bir askılı body yaptım.





Daha önce hem kızıma hem de kendime diktiğim sarı bluzların (burada) artan kumaşlarından küçük bir parçadan diktim.


Daha sonra iki sarı bir tane de pembe şerit şeklinde kumaştan örgü yapıp askıları diktim.
Eteğimiz zaten dayımızın düğününde almıştık. ( buradan bakabilirsiniz )
Bu iki rengin uyumunu çok seviyorum gerçekten.





9 yorum:

  1. Ama gerçekten şeker gibi olmuş. Dişlerim kamaştı bir an bacakların tombiş yerlerinden ısırasım geldi :)) Ellerine sağlık tayin içinde bol şanslar :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz canım :))

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah o göbüşü yemek lazım çok şeker olmuş ...

    YanıtlaSil
  5. Allahım bu nasıl bir güzellik böyle ,maşallah çok yakışmış

    YanıtlaSil
  6. Çoookk teşekkür ederiz hepinize :))

    YanıtlaSil
  7. Ay yerim o göbüşü bennnnnn :)))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...