2 Temmuz 2014 Çarşamba

ETKİNLİK ETEĞİ : Eskitme Jean Etek

Merhabalar,
Bu aralar yine ilgilenemiyorum blogumla.
Taşınma işleriyle uğraşıyoruz malum.

Ama bizim taşınma işi cumaya ertelenince ben de kaçamak yapıp yarım bıraktığım eteğimi tamamladım.
Amatör Terziler Kulübü'nün düzenlediği etkinlik eteği olsun istedim.
Aslında yine bir geri dönüşüm çalışması oldu.
Eşimin giymediği kot pantolonunu şorta dönüştürmesinden sonra kalan paça kısımlarından kendime kısa bir etek yaptım J
Ama öncelikle rengini değiştirmek istedim.



Bu kot parçasının orijinal rengi buydu.
Ben ne yaptım daha açık ve eskitme görüntüsü verebilmek için yarım kova suyun içine bir bardak kadar çamaşır suyu koyup şimdiki rengini elde ettim.
İki gün beklettim hemen açılmadı rengi çünkü yoğun olan çamaşır suyundandı ondan sanırım.
Paçaların yan dikişlerini açtım


İki eşit parçayı üst üste koyup yan dikişlerini yaptım.
Yine kolayıma geldiği için beline kalın lastik diktim.




İşte bu kadar yazın sık sık giyerim ki ben bunu J




1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...