18 Kasım 2014 Salı

MİNT YEŞİL VE PUDRA SALONUM

Tayin olup yeni evimize taşındığımızda daha önce yapamadığımız salonumuzu yavaş yavaş tamamladık.
Hala eksiklerimiz olsa da gerek renkleri gerekse mobilya açısından çok içime sinen ferah ve bana huzur veren salonumu sizinle paylaşmak istedim.


Hepsi İnegöl'den alındı. Kumaşları kendimiz seçip değiştirdik.
Çünkü o kahverengi ve bej tonundaki kumaşlardan sıkılmaya başlamıştım.
Sadece masa ve konsolun bir kısmında doğal ahşap görünüm olsun istedik.



Yine perdelerimde de alışık olduğumuz kocaman ve kasvetli perdelerden istemedim.
Krem rengi ince plise zebra perde ve fonlarda da pudra rengini kullanarak daha sade ve şık olsun istedim.



Halımız da Merinosun Venüs serisinden.


4 yorum:

  1. Sağlıcakla,mutluluk içinde yaşayın.dinlendirici renkler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor tüm detaylarıyla. Üçlü koltukları da mı kumaş kaplattınız

    YanıtlaSil
  3. Çok iç açıcı, ferah bir ev, güle güle oturun :)
    Sevgiler :)
    http://byhulya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. bende krem kahve salona sahibim. masamı daha almadım ama masamın sandalyelerindeki kumaşı bej yada kahve değil turkuaz istiyorum . çok mu uçuk olur ? kestiremiyorum

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...