25 Mayıs 2016 Çarşamba

DANTELLİ BLUZ-TUNİK

 
Merhabalar,
Dün bahsettiğim planlarımdan birini yapabildim.
Dantel ve neon sarı penye kumaşı birleştirerek kızım için rahat bir tuniğe dönüştürdüm.
Penye ve dantel çalışılması zor kumaşlar benim için belki de herkes için bilemiyorum.
Öncelikle kalıp olarak kalın askılı başka bir bluz kullandım.
Hem penye kumaştan hem de dantelden ön ve arka olarak kestim.
Sonradan yaka, kol ağzı ve iç dikişlerin daha temiz durması için kendimce benim işimi kolaylaştıran bir yöntem kullandım.
ön parçaları birbirine tüm kenarlarından diktim.
Aynı şeyi arka parçalar için de yaptım.
Yani ters çevirdiğimde bir nevi astarlanmış oldu böylece yaka ve kol ağzı için de ekstra uğraşmadım.
Aşağıda görebilirsiniz.
 
 
Daha sonra ön ve arka parçaların omuz ve yan dikişlerini yaptım.
Etek ucunu içe katlayıp dikiş geçtim.
 
 
 
Yaz ayları için tayt üstüne giyilebilecek çok şeker bir mini tunik oldu bence :)
 



1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...