24 Mayıs 2016 Salı

YENİ KUMAŞLAR VE DİKİŞ PLANLARI


Merhabalar,
Bu aralar yeni aldığım kumaşların heyecanını yaşıyorum.
dikiş konusunda hala çok acemi olduğum, hem iş hem de çocuklar sebebiyle çok vakit ayıramadığım için çok fazla kumaş alıp dikemiyorum maalesef.
Geçen hafta Fatih Çarşamba pazarından aldığım hem uygun fiyatlı hem de çok beğendiğim kumaşlarımla ilgili planlarım var.



 
Öncelikle kızımın doğum günü için puantiyeli kumaşla düşündüğüm bu elbise var.
Yalnız bu kumaşa kıyıp kendim dikemeyeceğim galiba terziye diktirebilirim :)



Yine her iki kızım için düşündüğüm bu elbise var.
Bu elbiseyi kotonda görenler vardır.
Daha önce görüp beğendiğim elbisenin kumaşını bulmuşum :)


Son olarak da parça kumaş olarak bulduğum danteli öncelikle sarı neon astarlı askılı bir elbise olarak hayal ediyorum.
Kalan parçadan da kendime rahat bir bluz düşünüyorum.

Planlarımı hayata geçirdiğim ilk fırsatta paylaşacağım.


1 yorum:

  1. Çok şirin kumaşlar. Misket mause lu kumaşlar çok moda bu ara.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...