29 Aralık 2013 Pazar

Çiçekli Tayt ve Mor Ceket


  Dikiş makinesi, kumaşlar, ipler her şey hazır küçük hanım benden önce kuruldu masaya :) Evet bu ilk dikiş çalışmamız olacaktı. Heyecanla, hevesle başlamaya hazırdık. Çiçekli penye kumaşla tayt dikmek kumaşı elime aldığımdan beri aklımdaydı. Mor kadife kumaş az olduğu için ancak bluz tarzı bir şey çıkar diye düşünüyordum. ancak dikmeye başlayıp bol sökmeli ve tekrar dikmeli bir çalışmadan sonra bluz diye başlayıp ceket olarak sonlandırdık dikişimizi. Neredeyse vazgeçecektim dikiş işlerinden ama Eylül'ümün üzerinde hoş durunca ( her ne kadar yakından bakıldığında çok hataları olsa da ) biraz rahatladım.
 
Veee sonuç... 

  Önceden diktiğim için dikim aşamaları yok maalesef zaten görmek istemezsiniz :) Kalıp olarak Eylül'ün tayt ve bluzunu kullandım. Kumaşlar da www.baykumas.com 'tan. Bu yazımda hem ilk dikiş çalışmamla hem de blogumun ilk yazısıyla tanışmış olduk.

Okuldan ve prensesimden arta kalan zamanlarda dikmeye ve paylaşmaya çalışacağım. Tam burada hızla artmak dileğiyle sevgiler... ( spiker gibi hissettim kendimi:)

1 yorum:

  1. çok güzel olmuş renklere bayıldım.kızın güle güle giysin.Ayrıca çok tatlıymış maşallah

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...