13 Şubat 2014 Perşembe

KÜÇÜK SEVGİLİYE KALPTEN PUF ♥♥


Yarının anlam ve ehemmiyetine uygun pufidik bir çalışma yaptım bugün :)
Hayatımın en büyük şanslarından ikisi eşim ve kızım.
Burada küçük sevgili tabii ki benim minnoş kızım  oluyor.
Kendisi çok oturmayı sevmez. 
 Sürekli bir şeyleri karıştırma ve onlara dokunup keşfetme döneminde.
Onu sadece yemek yerken ve çizgi film izlerken oturtabiliyoruz.
Bu çocuklar bu enerjiyi nereden alıyorlar çok merak ediyorum gerçekten :)
Neyse kuzucuk için onun sevebileceği bir puf yapmak istedim.
Geçenlerde minik bir sandalye almış bulunduk kendisine ama Eylül zamanla abartıp üzerinde çeşitli akrobatik hareketler denemeye başlayınca yalnız bırakamaz olmuştum. Neyse ki yine bu denemelerinden birinde sandalyenin ayağı kırılınca ortadan kaldırıp kurtulduk.
Yani bu puf sanırım onun için daha rahat ve güvenli olacak.

Gelelim nasıl yaptığıma ve sonucuna...


 Alt ve üst parçayı kalp şeklinde kestim


Yan kısımları için uzun dikdörtgen bir parça kestim



Bu da renk katmak süslemek içindi.

İŞTE BU DA BİTMİŞ HALİ






2 yorum:

  1. Güzel fikir gerçekten.içine ne koydum peki? Bu çocukların hepsi ayni sanirim oturmak nedir bilmiyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Onu yazmayı unutmuşum elyafla doldurdum ama süngerle doldurulduğunda daha düzgün durabilir düşünüyorum

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...