3 Mart 2014 Pazartesi

AÇ KALMADAN KİLO VERİLİR :)


Bugün farklı bir şeyler paylaşalım istedim.
Özellikle bayanların en çok başına bela olan şeydir kilolar
Hele bir de bir hamilelik geçmişse başınızdan ben de olduğu gibi artık 4-5 kilo yapışır kalır size.
Son zamanlarda tartıdaki artışa dur demem gerektiğini idrak ederek 3 haftadır tatlı, abur cubur ve akşam yemeğinden sonra atıştırmaları bıraktım.
Benim için ne kadar zor oldu tatlıdan uzak bir hayat bilemezsiniz.
Allah'tan 2.5 kilo gitti de teselli oldu bana :)
Ama tabii ki spor yapmam gerektiğini düşünmeye başladım daha kalıcı olması için.
4 sene önce yani evlenmeden önce kullandığımız ve çok memnun kaldığımız bir spor aleti keşfetmiştik ev arkadaşımla.

İşte bahsettiğim spor aleti budur


Günde sadece 20 dk kullanıp yediklerinizi de abartmadığınız sürece haftada 1 kilo garanti :)
Buradan inceleyebilirsiniz kargosu da ücretsizmiş ben de bu siteden almıştım.
Size hangisi uygun geliyorsa karar verirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...