9 Mart 2014 Pazar

BAHARA HAZIRLIK: DİKİLMESİ PLANLANANLAR


Dün baykumaştan yeni kumaşlar sipariş ettim.
Kumaşlar gelmeden model arayışlarına girdim.
Birkaç model kafamda oluşmaya başladı .
Umarım dikebilirim istediğim gibi.


Öncelikle bu çizgili eteği düşünüyorum.


Diğeri de bu peplum bluz olacak. 
Aldığım kumaşın rengi de buna yakın güzel olacak gibi geliyor.


Aldığım siyah dantel kumaşla da bu eteğin benzerini düşünüyorum.
Şimdilik planladıklarım bunlar.
Yine sabırsızlıkla kumaşların gelmesini bekliyorum.



3 yorum:

  1. çizgili olana bayıldım,dantelli olanda çok şık,şimdiden kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. 3 ünede ayrı ayrı bayıldım bitirtikçe paylaşın lütfen ben merak ederim şimdi :))

    YanıtlaSil
  3. İnşallah becerebilirsem ben de paylaşmak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...