3 Ocak 2014 Cuma

DALMAÇYALI PEMBE POLAR TAKIM DİKİMİ ( RESİMLİ ANLATIMLI )


  Uzun zamandır planladığım ama okul işleri bir de yılbaşı günü başlayıp hala devam eden faranjit ve öksürük nöbetleri yüzünden bir türlü başlayamadığım, yeğenimiz için dikeceğim takıma sonunda başlayabildim. Çekiliş için sunduğum takımın aynısı olacak. Sadece daha büyük 8 yaşa göre dikilecek.


BURDA DERGİSİ (2013 Ekim sayısı)
Model 143 ve 145

    

Dergiden çıkardığım kalıpları kumaşın üzerine koyup dikiş paylarıyla birlikte kestim. 


Öncelikle ön yüze harfi diktim.

Omuz kısımlarını birleştirdim.


Her iki kolu da yukarıda görüldüğü gibi ekledim. Daha sonra kolun bilek kısmından dikmeye başlayarak ön ve arka yüzü de birleştirerek bitirdim.

yaka kısımını henüz yapmadım daha doğrusu  nasıl yapacağıma karar veremedim. Yarın hem yakayı hem de pantolonunu yapmayı düşünüyorum. Tamamen bitmiş halini de yayınlacağım.

Bugünlük benden bu kadar sağlığınıza dikkat edin :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...