18 Ocak 2014 Cumartesi

MİNİĞİME MİNİK EKOSE ETEK♥


Dün kendime diktiğim ekose pantolonun kalan kumaşından miniğime de pileli bir etek çıktı.


Kısaca nasıl dikmeye çalıştığımı da anlatayım.
Öncelikle istediğim boyda kızımın bel ölçüsünü alarak ve tabii  ki pileleri de göz önünde bulundurarak dikdörtgen bir parça kestim.
Yukarıdaki gibi pileleri iğneleyerek 4-5 cm kadar pilelerin üzerinden makine ile geçtim.
Daha sonra etek ucunu kıvırıp diktim.
Kemer kısmını da kesip diktikten sonra eteğin iki ucunu birleştirip, iki çıt çıt dikerek bitirdim.

Bitmiş hali bu fakat henüz ütüleyemediğim için pek düzgün durmuyor.


Sanırım giyince daha iyi anlaşılacak ben de merak ediyorum nasıl olacak.
Yarın giydirmeyi düşünüyorum bakalım üzerimizde beğenecek misiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...