29 Ocak 2014 Çarşamba

LACİVERT TULUM VE MÜRDÜM AYAKKABI


   Okullar kapandı artık evimizde rahat rahat dinleniriz derken hiç öyle olmadı cuma gününden beri hastalıklarla boğuşuyoruz. Şu meşhur grip salgınından ikinci kez etkileniyoruz. Önce eşim sonra kızım ve sonra da hala devam eden benim hastalığım günlerdir doğru dürüst hiç bir şeyle ilgilenemedim , planladığım pek çok şeyi yapamadım. Neyse artık bir an önce iyileşmeyi umuyorum.

Daha önce de paylaşmıştım elimdeki bir kumaşla tulum dikmek istediğimi söylemiştim.
İşte o tulumu yine acemice dikmeye çalıştım.
Tulumla birlikte giymeyi düşündüğüm, birbirine yakıştırdığım parçalarla birlikte fotoğrafladım.


Havalar biraz ısınmaya başladığında ceketle ya da ince bir hırkayla rahatlıkla giyilebilir diye düşünüyorum.
Yazın da tek başına kullanılabilir.
Lacivert ve mürdüm çok yakıştırdığım iki renk gerçekten.
Bu ayakkabılarıma da hastayım zaten hep onları giyesim var :)

Bugünlük de böyle sağlığınıza dikkat edin ondan önemlisi yok sanırım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...