2 Şubat 2014 Pazar

EVDE SAÇ BOYAMA


Bugün evde saç boyama girişiminde bulundum.
Uzun zamandır hep küllü kumrala boyarım saçımı.
Bana en uygun ve doğal görünen renk de buydu galiba ama her zaman daha açık sarıya yakın renklere özenmişimdir.
Yaklaşık 
3 ay önce aldığım ama hem marka olarak hem de renk olarak ilk kez kullanacağım bir boya olduğu için cesaret edemediğim PALETTE 10,1 (küllü açık sarı) vardı elimde.


Saçımı tekrar boyama vakti gelince de dayanamadım bir kutu daha alıp boyadım.
Kutunun üzerindeki rengi yakalamam mümkün değildi tabii ki.
İlk yıkadığımda ıslakken turuncumsu renkler beni korkuttu ama kuruduktan sonra o kadar da vahim olmadığını gördüm.
Sonuç şöyle:

 Gün ışığında çekemedim henüz ışıkların altında biraz farklı görünüyor.
Yarın gün ışığında çekilmiş halini de eklerim.
Bir kaç yıkamadan sonra diplerdeki çiğ renk gider diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...