6 Şubat 2014 Perşembe

SÜVETERDEN ETEĞE DÖNÜŞÜM


Birkaç senedir giymediğim dolabı bekleyenlerden biri de bu triko süveterdi.
Bugün yine elime geçince kızıma etek yapmaya karar verdim.


Eteği aşağıdaki gibi kestim.
Üst kısımı bel kısmı oldu. İçe doğru kıvırıp diktim ve lastik geçirdim.
Etek ucuna dikişe gerek kalmadı zaten dikişliydi.



Bununla kalmadık bir süs katmasak olmazdı.
Kalan kumaştan bir saç bandı yaptım.
Daha önce yine kızım için diktiğim (burada ) tayttan kalan kumaşla da bir fiyonk yapıp üzerine kondurduk.

 VE İŞTE SONUÇ :)



4 yorum:

  1. fiyonkunu sevsinler onun çok şirin olmuş :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. ne güzel değerlendirmişsiniz ,Küçük hanım güle güle giyinsin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş gülerek gitsin insAllah.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...