17 Şubat 2014 Pazartesi

MUTFAKLAR RENKLENSİN


Daha önce de bahsetmiştim mutfağımda değişiklikler yapmak istediğimi.
Sonunda bugün fon perde için kumaş siparişimi verdim.
Desenlerine ve rengine bayıldım.
Mutfağıma fazlasıyla renk ve ferahlık getireceğine inanıyorum.

Seçtiğim desenli kumaş bu.


Biraz da düz renk kumaş aldım.



Kumaşlar su iticiliği ve leke tutmaması açısından mutfak için en uygun kumaşlar sanırım.
Fon perdenin yanında runner ve peçetelerini de yapmayı düşünüyorum.

Hadi bakalım gelsin kumaşlar renklensin mutfaklar :)



2 yorum:

  1. Kumaşlarınızı çok beğendim eminim çok güzel bi mutfak takımı ortaya çıkacaktır :) bi kaç gün sonra bende annemin diktiği mutfak takımını ekleyeceğim bloğuma sizi de beklerim,, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım ben de heyecanla kumaşları bekliyorum :)

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...